środa, 3 kwietnia 2013

Śiwa i Śakti - wizja

Śiwa i Śakti - wizja

2013-04-03

Przed końcem pracy miałem przepiękną wizję Pana Śiwy i Jego małżonki Śakti. Pojawili się razem w przestrzeni mego serca błogosławiąc mi nieznacznie uniesioną ręką. Cudowne boskie światło i błogość zaczęła wypełniać me serce. Serce wprost topniało od boskiej błogości, jakby twardość lodu zamieniała się w delikatność wody.

Pozostawali tak przez jakąś chwilę i po tejże chwili zniknęła Śakti a pozostał tylko Śiwa. Zastanawiałem się dlaczego. Już wyszedłem z pracy i jechałem na rowerze i wciąż nie mogłem pojąć, „dlaczego tak?”... aż wreszcie przyszło natchnienie od samego Pana Śiwy poprzez subtelne uczucie, które odebrałem. Bez słów i bez myśli, ale samym uczuciem.

Otóż moją praktyką namasmarany jest Om-Śakti, powtarzane z każdym oddechem, tak więc Pani Śakti otrzymała ode mnie swoją należność, czyli oddanie czci. Pan Śiwa nic nie otrzymał, więc wciąż czekał. Powtórzyłem trzykrotnie Om-Śiwa i wtedy zniknął również i Pan Śiwa.

Pan Śiwa i Pani Śakti przyjęli formy, które niegdyś widziałem w cyklu filmowym Mahapurany Śiwy. Jest to ewidentne nawiązanie, bym dalej kontynuował tłumaczenie tego cyklu na język polski.

Swami P. SaiŚiwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz