wtorek, 30 kwietnia 2013

Oczyszczająca moc „Zdrowaśki” - wizja

Oczyszczająca moc „Zdrowaśki” - wizja

Niemal każdy polak zna modlitwę „Zdrowaś Mario”, ale nie każdy zna jej zmodyfikowaną wersję, którą stworzyłem pod głęboką inspiracją Siakti, samej Boskiej Matki Universum. Stworzyłem tę modlitwę połączony sercem do serca i czuję, że jest to w istocie Jej dar dla świata, nie mój.
Oto ta modlitwa: http://saisiwa.blogspot.com/2013/04/zdrowas-mario-modlitwa.html

W intencji mego oczyszczenia oraz oczyszczenia całego świata śpiewam tę modlitwę niemal codziennie przez kilkanaście minut lub dłużej w drodze do pracy. Można to oszacować gdzieś pomiędzy 54 do 108 powtórzeń, co stanowi różaniec. Trwa to już niemal rok. 20 maja będzie rocznica, kiedy ta modlitwa powstała. Wielu odmawia różaniec do Boskiej Matki ale czy osiąga tak transformujący wpływ tej modlitwy jak w poniższej wizji przy użyciu starej, formy modlitwy? Nowa forma modlitwy jest pełna mocy, dlatego polecam ją gorąco każdemu.

Wizja, ok 23.04.2013
Otóż kilka dni temu Miałem niezwykłe i piękne doświadczenie Kosmicznej Formy Siakti, Boskiej Matki w trakcie śpiewania tejże właśnie modlitwy. Boska  Matka ukazała się z niezwykłą promiennością, z blaskiem miliona słońc, ale oczywiście w aspekcie boskiej energii przed mym wewnętrznym okiem. Ta energia była tak potężna, że czułem siebie, swoją duszę, jak maleńką kropelkę wody w potężnym wodospadzie energii Siakti. Ta energia była kryształowa i intensywnie skrząca się białym światłem tu i ówdzie. Dodawało to piękna kryształowemu aspektowi tej energii. Siakti przenikała mnie swoją energią całkowicie wymiatając ze mnie absolutnie wszystko a napełniając mnie tą energią Amrity. Wręcz czułej jej słodycz. Byłem oczyszczony, przeźroczysty i piękny tą energią. Jakościowo już nie byłem różny od Boskości Siakti, jedynie ilościowo byłem ledwie kropelką. Lecz właśnie w takim stanie dusza może się połączyć z Oceanem Boga, kiedy jakościowo osiągnie tę samą czystość.
Koniec wizji

Wizja ta przemieniła uczucia całego dnia i na wiele następnych dni. Każde wspomnienie tej wizji napełnia mnie spontanicznym zachwytem duchowym i błogością. To jest szczególny znak rozpoznawczy boskich wizji. Wobec nich nie da się ani nie jest możliwe przejść obojętnie, nieporuszony, niezmieniony.

W świecie duchowym i wyższym, Boskim, jest wiele kolorów nieznanych na polu materialnym, jest np. wiele rodzajów bieli, czy kryształu. Ta kryształowa energia była promieniowaniem Amrity. Charakterystyczne jest to, że zawsze z boskim światłem płynie wiedza. Choć w świecie duchowym jest znana Amrita, to nie jest znane Źródło Amrity. Tutaj Siakti przyszła jako potężne Źródło Boskiej Amrity.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.