sobota, 12 kwietnia 2014

Tyźń - wiersz

Tyźń - wiersz (2014.04.12)

          Ty! - oto wiersz cały.

          Oto całe stworzenie.

          Oto Ja wyrażony,

          W Tobie zjednoczony.



W Tobie zawarłem Siebie,

Wszystko co najcenniejsze,

Wszystko co najpiękniejsze,

Wszystko co prawdziwe...



          W Tobie ujrzałem Siebie,

          Bo Tobie Siebie dałem

          I przez Ciebie dotarłem

          Do Siebie z powrotem.



Tak Siebie ujawniłem.

Swoją słodycz wylałem.

Nie gwiazdami, kosmosem,

Ale Tobą, Tobą jedynie.



          Kto pozna tajemnicę

          Jaźni bez „ja” uczucia?

          Premy słodkiej, co tylko

          Ciebie widzieć może?



Tak Tyźnią przekraczam

Mą ostatnią tajemnicę,

Istnienia – nieistnienia...

W nieśmiertelności Amritę.

Swami P. SaiSiwa