środa, 13 lutego 2013

Dzień AtmaTantry.


Dzień AtmaTantry.

Dziś jest szczególny dzień: 2013-02-13. Miesiąc i dzień mają te same cyfry co rok. Jutro 14 luty, Walentynki, dzień zakochanych. To czas doczesnej miłości. Sai Baba w rozmowach z Ammą ustanowił 7 luty dniem wiecznej, boskiej miłości. Siedem jest liczbą czakr kundalini. 14 = 2 * 7, co oznacza dwie osoby, dwie kundalini i razem 14 czakr. Tak więc 14 lutego to miłość w dwójni, w iluzji. Kiedy kochankowie osiągają jedność w formie Andraneśwara wtedy jest tylko 7 czakr. Jedność to boskość, to wieczne zjednoczenie na poziomie wszystkich czakr, dlatego 7 luty to czas jedności Śiwa-Śakti.
Do dziś to nie było dla mnie istotne, a powinienem o tym napisać 7 lutego. Teraz to nadrobiłem. A co z 13 lutym? Dziś Bóg w formie Śakti, a dokładnie SaiŚakti, ponieważ przyszła do mnie z Sai i jest tym samym Sai, zainspirowała mnie i skłoniła do pisania o AtmaTantrze. To trochę potrwa, będzie wiele odcinków na przestrzeni większego czasu, piszę tylko dlatego, że to ten szczególny dzień stał się dniem narodzin AtmaTantry. 13 jest liczbą Śakti a jedną z aktywności Bogini Śakti jest Tantra, czyli transformacja poprzez żeński aspekt energii seksualnej. (Ja z kolei urodziłem się  13-go co podkreśla mój związek z Śakti). Stąd logiczne, że 13 luty jest dniem Tantry.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz