sobota, 9 lutego 2013

SaiŚiwa

SaiŚiwa


    Pewnego dnia zapytałem mego ukochanego Mistrza jaki jest mój związek z Panem Śiwą. To pytanie w końcu musiałem zadać, zbyt wiele doświadczyłem powiązań przez całe lata... Bhagawan Śri Sathya Sai Baba odpowiedział: „jesteś SaiŚiwa”.

    Z wielką wdzięcznością podziękowałem, cieszyłem się, że powiązał mnie z sobą. To było powiązanie miłości, że należę do Niego. Niemniej dalej dociekałem dlaczego przedrostek „Sai”? Kiedy Bhagawan Sai pewnego razu powiedział do mnie z radością: „narodzony z Mego serca”, a potem „Ja przychodzę poprzez ciebie”, wszystko stało się jasne.

    Ostatniego dnia, 31 grudnia 2012 r. podczas recytacji 108 imion Śri Vasanthy Sai poczułem, że Lalitha Śakti chce mi dać jedno z imion, że mam o nie poprosić. Po skończeniu recytacji powiedziałem, iż otworzę książkę i numer strony modulo 108 wskaże mi imię, które jest mi dane. Otwarłem jedną z książek i tam nie było numeru strony, ale tylko tytuł rozdziału: „Śiwa Sutra”. Imieniem tu było Śiwa. Wtedy zapytałem czy mam je używać? Lalitha Śakti powiedziała: „Niech wszyscy wiedzą, że jesteś mój”. To jednoznaczne zaproszenie do publicznego używania imienia Śiwy mnie poruszyło. Wtedy przypomniałem sobie, że Baba już wcześniej dał mi to imię pod postacią SaiŚiwa. Tak więc je przyjąłem jako swoje, by je otwarcie używać. To spowodowało też zmianę adresów stron www i poczty e-mail.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz