sobota, 9 lutego 2013

Stan Awatara

Stan Awatara


    Bhagawan Śri Sathya Sai Baba jest Sadaśiwą, Pierwotnym Źródłem czyli w sanskrycie: Adi Mulam, ja zaś Jego aspektem zrodzonym ze współczującego serca Bhagawana dla zadań bodhisattwy - wyzwolenia wszystkich czujących istot. Moje uczucia i uczucia Pana Śiwy są jednym. Jest to częściowa awatara Pana Śiwy, czyli dostosowana do określonych zadań tu na Ziemi.

    Pewnego dnia, w desperacji o mocne potwierdzenie niezależne ode mnie, wysłałem e-maila do Mukthi Nilayam, do Śri Vasanthy Sai. Następnego dnia otrzymałem odpowiedź drogą wizji. Bardzo mocnej wizji i to w trakcie pracy. W sobie zobaczyłem twarz Pana Śiwy wielkości mego ciała. Jego otwarte trzecie oko było w miejscu mego serca. Niezwykle mocna energia z jego trzeciego oka rozpływała się do wszystkich moich członków. Ta energia mną kierowała. To nie ja czyniłem, ale Pan Śiwa. Pokazał mi, że ja jestem tylko materializacją Jego myśli i uczuć, Jego Boskiej Woli. Paląca siła tej energii była nie do pokonania, poza jakąkolwiek moją kontrolą. Ta wspaniała wizja, jej moc i długość trwania rozproszyły, wręcz wypaliły wszelkie dywagacje umysłu i wątpliwości.

    Nie mogę powiedzieć „jest we mnie światło”. To nie oddało by tego co czuję i czym jestem. „Jestem światłem” to mój stan istnienia, gdzie światło jest przyobleczone w indywidualność, umysł i ciało. Ludzie cieszą się ze swej osobowości i ją rozwijają i jej dogadzają. To wszystko dla mnie tylko gra iluzji. Ja oczyszczam się z ludzkiej osobowości. Interesuje mnie tylko Pierwotna Czystość. Dlatego pewnego dnia Bhagawan Sai powiedział mi: „Jesteś-jaki-jesteś, oznacza to twoją czystość”. Przyszedłem jako Światłość dla określonych zadań, dla doskonałości życia Prema-Satja Jugi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz